Dofus Wiki
Advertisement

El 'Combat' és part important en jugar Dofus, en aquest món els combats es basen en torns.

Torns[]

Estan indicats per l'administrador de torns que es troba a la part inferior dreta de la pantalla. El jugador té 30 segons per completar les seves accions abans que el seu torn finalitzi.

Moviment[]

Cada personatge comença amb certa quantitat de punts de moviment per a usar en el seu torn, generalment tres. Aquests poden veure's incrementats o disminuïts en funció dels objectes que es dugui equipats, com a efecte de encanteri s rebuts durant el combat o per altres mitjans. Els punts de moviment de cada criatura depenen de la seva espècie i el seu nivell.

Els punts de moviment utilitzats es restablir al final de cada torn.

Accions[]

Cada personatge comença el seu torn amb determinats punts d'acció, generalment sis, que utilitzarà en realitzar les seves accions, les quals li consumiran certa quantitat d'aquests punts. Els encanteri es consumiran més o menys punts d'acció segons el seu nivell: com més gran sigui el nivell de l'encanteri, menor quantitat de punts consumirà, i es podrà efectuar més d'una acció en cada torn, donant-li al personatge una substancial avantatge .

Igual que els punts de moviment, els punts d'acció poden ser incrementats o disminuïts d'acord amb els objectes que es porti llocs (equipament), o com a efecte de certs encanteris rebuts durant el combat. Aquells personatges que arriben al nivell 100 obtenen un punt d'acció extra.

Els punts d'acció són restaurats al final de cada torn.

Condicions de finalització[]

Una batalla pot finalitzar per una victòria, una derrota o una rendició.

Victoria[]

Es guanya una batalla quan tots els enemics en el camp tinguin els seus punts de vida en zero. S'obté com a recompensa cert suma de experiència (depenent de la saviesa del personatge), kama si objecte s varis (depenent aquests dos de la prospecció del mateix).

Derrota[]

Es perd una batalla quan tots els membres de l'equip de batalla pateixen la pèrdua dels seus punts de vida. Ressuscitaràs en l'últim zaap on gravat amb tan sols un punt de vida. Si mai has gravat en un zaap seràs transportat a l'estàtua de la teva classe.

A cada derrota davant criatures perdràs certa quantitat de energia (vegeu: mort).

Rendició[]

Si estàs en una batalla sense esperança i no vols gastar temps, et pots retre clickant la bandera blanca que es troba sota la el retrat del teu personatge. El rendir té els mateixos efectes que perdre una batalla, però assorteix cert efecte en l'obtenció d'honor en una aliança.

Estratègia de combat[]

Ara que coneixes el mecanisme de les batalles pots aprendre l'estratègia.

Els tres tipus de classes[]

Les dotze classes poden ser categoritzades en tres tipus generals: Vehicles, Medi-Ranger i fràgils.

Tipo Clases Características
Tanques Sacrógritos, Yopukas Clases que pueden inflingir daño y recibir un montón de éste(al coste de rango). Básicamente, luchadores cuerpo a cuerpo.
Medio-Rangers Zurcaráks, Anutrofs, Fecas, Osamodas, Sadidas, Srams, Xelors,Pandawas El grupo más balanceado, éstas clases comúnmente tienen un área de especialización (por ejemplo daño, protección, invocación) y básicas habilidades en un montón de otras cosas. Esto no quiere decir que este grupo no puede ser poderoso. Básicamente son clases que pueden atacar desde el alcance justo si es necesario.
Frágiles Ocras, Aniripsas Estas clases no son expertas en inflingir daño o en sufrirlo. Ellos potencian esto con otra habilidad. Básicamente estas clases nunca pelearán un combate de cerca.

Tancs[]

Amb aquestes classes és inevitable rebre un cop, però obtenen un alt (Salut punts) i un poderós atac. Rebràs atacs, però sempre els estaràs infligint.

Atès que tant la seva àrea de distribució i circulació són més aviat limitades hauria de considerar acuradament com ha previst esquivar els rotllos (concretament, si ha d'anar i deixar que el teu enemic fer el mateix). Encara que ustedseyser golpeadopuede tenir un èxit sempre és millor evitar la pèrdua d'HP quan sigui possible, prengui això en compte en decidir si s'ha d'executar. Si estàs lluitant contra un oponent molt ràpid, que no s'ocupa molt de mal,siempremantenerlos en el seu abordar zona, que encara pot arribar lluny, però almenys ara té l'oportunitat en el lloc de manteniment de ells (per exemple, en el cas d'una Prespic o Tofu si sortir de la seva gamma haurà de cantonada i en el procés que faran més mal si després els va guardar en la seva zona d'abordar al primer lloc). Davant d'un poderós, lent monstre sempre ha moverlejos. Ellos'y que segueixi depenent de la situació a la qual es podran et colpeja al voltant del 50% dels torns (en lloc de 100% si es va quedar o encara avançat cap a ells). No obstant això, tingueu en compte que el'debe avançar cap al seu pròxim oponent per atacar al seu torn, en cas necessari, a continuació, passar de nou si és possible. Per a una regla d'or bàsica, l'estada o encara més ràpid cap als enemics (en general, encara per a una estada que es presentarà als atacs que vostè i avançar cap als que fugen, però a complicar encara més les coses que ha de passar de nou'Si vostè no serà capaç d'obtenir una ràpida fer front al seu oponent a la zona.) I allunyar-se dels enemics més lent, llavors, però que, per descomptat, situacions en què aquesta regla general no és cert, fes servir la Sentència.

Quan l'elecció d'una posició de partida sempre triar la més propera a la major quantitat d'enemics, deixeu els espais distants de fragilitat.

Finalment, perquè la clau del seu poder està en ser capaç de tenir molts èxits en una batallasiemprecurar entre batalles (ja sigui assegut o de l'alimentació), si entrar en una batalla amb la seva HP disminuït ja que realitzarà Un flac favor tant a vostè i el seu equip.

En determinades situacions, i amb el dret encanteris, Fecas (armadura) i Eniripsas (regeneració, Prevenció, i l'auto-curació) pot prendre com un tanc de paper.

Mid-Rangers[]

El nom Mitjans dels Rangers no es refereix a la classe de RPG comú Ranger (o alguna cosa semblant), sinó més bé perquè estan a mig camí entre els tancs i fràgil (i, en general, l'atac de gamma mitjana).

A diferència de Tancs, el dany no és imminent per a mitjans dels Rangers, de manera que si la base de l'elecció o no per atacar en base a la seva pròpia situació (és a dir, que veritablement té apensar).

El moviment és el mateix que el de Tancs, bàsicament, allunyar-se de gran abast, lent monstres, avançar cap a la ràpida opositors 'només' si pot atacar i / o rebre en la seva zona d'abordar (d'una altra manera allunyar-se) .

Escollir a partir de la seva voluntat, una vegada més, requereixen pensament. Avaluar el seu rang, la seva MP i com vostè pensa que el seu enemic actuarà.

La curació és menys important que a mitjans dels Rangers, si no és capaç de curar abans d'una batalla simplement equivocar-se més en el costat de la precaució, el comerç menor dany infligit per menys danys.

Mitjans dels Rangers també tenen el gran panteó d'habilitats especials (i en general són les més flexibles de les classes), l'ús d'aquests per augmentar encara més el seu poder.

Fragile[]

Fràgils són com delicades flors poc, no molt de mal, no ha de tenir molt.

No tenint dany ha de ser la seva màxima prioritat, pel fet que no s'ocupen molt de mal, no és un gran acord per atacar a un salt a la seva vegada si vol dir no ser assassinats. (No obstant això, òbviament, quan vas a matar el teu oponent no tenen lliure per por a les represàlies del cadàver).

Fràgilssemprehauria d'estar en execució. Especialment en el cas de Cras, la seva gamma li permetrà atacar, fins i tot després que Tofu dividit en l'altra direcció. Eniripsas no hauria d'estar en la primera línia de totes maneres, sinó que darrere de la línia d'atac per tenir cura dels camarades ferits.

En tots els casos, ha de triar el lloc més llunyà a partir de l'acció. Cras ha de triar un que estigui bloquejada per roques i arbres, Eniripsas farien bé en donar-se una cobertura extra, ja que no s'ataca molt i, per tant, una línia de vista no és necessari.

Degut a la seva HP sovint serà baixa per començar no ha de posar en perill més per tu no curació entre batalles. Encara que l'equip (gairebé) sempre pateix quan un membre cau, Fragile omplir una posició de suport crucial i serà encara més perdut.

Advertisement