Dofus Wiki
Advertisement

Conceptes[]

Els elements són neutral, terra, aigua, foc i aire. Fisics són terra i neutral. Màgics és foc, aigua i aire. Dany Estàtic (o perduda de punts de hp/vida) és el dany que no pot ser modificat de cap manera. Dany Indirecte és aquell dany provinent d'efectes en un personatge. Dany Directe qualsevol altre tipus de dany, inclòs aquell ocasionat per encisos de runes. Els martells i bastons són armes de Efecte d'Àrea la qual cosa significa que fan mal en una àrea determinada (mes d'un quadre en el mapa). Quan els uses, els quadres ressaltats en taronja són l'àrea que serà afectada per aquestes armes. Per això has de ser curós doncs podries ocasionar-li Dany Col·lateral als teus companys o altres personatges!. Les pales, dagues, espases, varetes i arcs no tenen efectes d'àrea.

Ofensius[]

  • Dominis: És un increment percentual ( 10-35% ) per al dany que fan les armes. Cada classe té una arma predilecta.
  • Modificador de Classe: És un increment percentual per al dany que fa l'arma especifica amb la qual la classe té un modificador a favor.
  • Estadística Rellevant: És un increment percentual per al teu dany.
  • Percentatge de Dany: És un increment percentual per al teu dany.
  • Danys: És un increment lineal al teu dany. Aquesta limitat al dany físic o màgic solament.

Defensius[]

(efecte) d'Escut: Efectes que et donen una reducció lineal contra el dany directe. Els efectes d'escut estan limitats a certs elements. Aquests estan modificats per la intel·ligència i les característiques associades a l'element d'atac. Reflex: Efectes que et donen una reducció lineal contra el dany directe, com els escuts, però a més li ocasionen la mateixa quantitat de dany a l'atacant com dany estàtic. El dany reflectit no pot sobrepassar el dany original de l'atacant. Els efectes de reflex són modificats per la saviesa del defensor. Escudo Feca: Aquesta màgia atorga des d'un 15% fins a un 65% de resistència en % a totes les resistències. Resistència: És una reducció percentual o fixa contra el dany directe o indirecte. Els efectes de resistència són limitats a un sol element. Reducció: És una reducció lineal contra el dany directe o indirecte. Els efectes de reducció funcionen tant per al dany físic com per al màgic.

Cops Crítics[]

Cops Crítics: És el bonus de dany atorgat al cop. Varia segons la Agilitat. Fracassos Crítics: És la possibilitat de fallada del cop. Si a l'atacar amb una arma obtens Fallada Crítica passa el torn automàticament.

Modificadors de Classe[]

Els camps verds representen la millor arma per a cada classe. Els camps blaus són altres armes que no donen ni bonus ni penalitzacions.

Arma >
\/ Classe
Destral Arc Daga Martell Eina Dalla Pala Bastó Espasa Vareta
Sadida - -0.3 -0.3 -0.1  ? - -0.1 0.5 -0.3 -
Osamodas -0.1 -0.3 - 0.4  ? - -0.1 -0.2 -0.3 0.2
Anutrof - -0.3 -0.2 -  ? - 0.4 -0.25 -0.1 -0.1
Sram -0.2 - 0.4 -0.2  ? - -0.2 -0.3 - -0.1
Xelor -0.2 -0.3 - 0.4  ? - -0.2 -0.2 -0.3 0.3
Zurcarak -0.1 -0.2 -0.1 -0.1  ? -0.1 -0.1 -0.1 - -0.2
Aniripsa -0.3 -0.3 - -0.3  ? - -0.3 -0.2 -0.3 0.4
Yopuka 0.1 -0.2 0.1 0.1  ? - 0.1 - 0.2 -0.4
Ocra -0.3 0.4 - -0.3  ? - -0.3 -0.2 -0.2 -0.2
Feca -0.1 -0.25 0.1 -0.2  ? - -0.2 0.4 -0.1 -
Sacrógrito -0.3 -0.3 -0.3 -0.3  ? -0.3 -0.3 -0.3 -0.3 -0.3
Pandawa 0.4 -0.3 -0.3 -0.3  ? -0.3 -0.3 -0.3 -0.3 -0.3
Advertisement