FANDOM

Els gremis són grups de personatges permanents. Les característiques d'un Gremi són tenir un xat propi per a tots els membres, utilitzar la teva experiència per augmentar la del gremi, i l'obtenció d'objectes i recursos amb el Recolector.

Gremi Edit

Gremis són grups de caràcter permanent. Gremi gremi característiques inclouen xat amb tots els registrats en els membres, utilitzant la seva pròpia experiència a nivell gremial, i l'obtenció d'elements i recursos amb Perceptors.

Logotip De Gremi Edit

Quan es crea un gremi, s'ha d'escollir un logotip o "avatar", juntament amb els colors del mateix. Aquest logotip consta d'una imatge de fons i d'una forma d'escut diferent en cada cas.

Gremi Experiència Edit

En alguns casos, el líder o els consellers del gremi poden proposar o obligar als membres a donar un percentatge de l'experiència que aconsegueixin al gremi. Aquesta experiència augmenta el conjunt de l'experiència gremial, que permet al gremi pujar de nivell. Aquesta quantitat pot variar de 0% a 90%, però normalment es sol demanar de 2% a 5% als membres permaments i fins a 10% als nous membres.

Nota Edit

L'experiència que es guanya al final d'un combat és dividida entre el jugador i el seu gremi, d'acord amb el percentatge decidit en la pàgina del gremi. De la part del gremi, només una part hi arribarà. Aquesta part depèn directament de la diferència de nivell entre el gremi i el jugador, és a dir, com menys diferència, més experiència arribarà al gremi. El percentatge obtingut pel gremi d'acord amb el nivell de diferència amb el jugador es determina la manera següent:

  • Menys d'un 10 a nivell bretxa: el 10% de la quota de XP a la confraria.
  • Si és un 10 a 20 de diferència de nivell: 8% de la seva quota de XP
  • Si és un 30-40 diferència de nivell: 4% de la seva quota de XP
  • Si és un 60-70 diferència de nivell: 1,5% de la seva quota de XP
  • Més d'una diferència de nivell 70: 1% de la seva quota de XP

S'enten molt poc, així que millor ho exemplifiquem. Si un personatge guanya un combat i guanya 10.000 XP, i posem per cas que dóna un 50% al gremi, el personatge aconseguirà 5.000 XP. Però com que el personatge és de nivell 50 i el gremi de nivell 20, cap al gremi només hi arribarà un 4% de l'XP. Per tant, el gremi aconseguirà 200 XP.

Nivell del gremi Edit

Igual que caràcter s, els gremis necessitat de quantitats creixents de [[] experiència] punts per nivell amunt. Cada nivell permet a un gremi a tenir més membres i Collector s. El gràfic següent mostra la quantitat d'experiència requerida en cada nivell de la germandat per arribar al següent nivell, que és 10 vegades la quantitat d'experiència per a un personatge. També s'enumeren els membres i els límits de corral en cada nivell.

Gremi Composició Edit

El nombre màxim de membres d'un gremi pot sostenir sobre la base del nivell actual del gremi. Un gremi pot tenir 40 membres, més un per a cada nivell gremial.

Per exemple, si el seu gremi és el nivell 8, llavors vostè pot tenir un màxim de 40 8 membres en el gremi.

Composició mínima Guild === === Un gremi ha de tenir com a mínim 10 membres per activar les funcions següents:

  • Visualització del Gremi logotip
  • Col.locació de col s

El gremi ha de ser almenys de nivell 10 per a habilitar les funcions següents:

  • Compra d'un Paddock (1 Paddock 10 nivells cadascun)
  • Gire a un membre de la Casa en una Casa Gremi (1 Gremi 10 nivells cada Cambra)

Unir-seEdit

Per unir-se a un gremi, no pot ser part d'un gremi, i ha de ser convidat per un membre actual, en general un membre d'alt rang o un oficial de reclutament.

Drets Edit

Com a membre d'un gremi que es pot donar una sèrie de drets:

  • Gestionar augmenta
  • Gestió de drets
  • Convidar nous membres
  • Prohibició de
  • Gestionar la distribució de XP
  • Syndicate XP
  • Gestionar files
  • Col loqueu una perceptor
  • Recollir de la perceptor
  • Utilitza la Paddock s
  • Ajustar la Paddock s
  • Gestionar la muntatge s dels altres membres.

Només els membres de confiança gremi es donarà aquests drets. Alguns gremis es pot retenir els privilegis dels membres de baix rang.

RangsEdit

Hi ha una sèrie de categories que s'assignen als membres del gremi, sobre la base dels mèrits o nivell de caràcters. Aquests rangs s'utilitzen normalment per determinar els drets d'un membre en el gremi. No tots els gremis usar totes les categories, i no tots els gremis utilitzen el mateix rang de la mateixa manera.

Les files, en ordre jeràrquic, són els següents:

  1. Leader
  2. Segon al comandament: (Ex oficial, llavors mà dreta)
  3. Tresorer
  4. Protector (abans conservador)
  5. Artesà (Anteriorment Fabricant)
  6. Reserva (Ex Defensor)
  7. Servent
  8. Guàrdia
  9. Escolta
  10. Espia
  11. Diplomàtic
  12. Secretari
  13. Assassí de mascotes
  14. Traïdor
  15. Caçador furtiu
  16. Treasure Hunter
  17. Lladre'
  18. Inicia
  19. Assassí
  20. Governador
  21. Muse
  22. Conseller
  23. Elegida una
  24. Guia
  25. Mentor
  26. Oficial de reclutament
  27. Obtentor
  28. Mercant
  29. Aprenent
  30. A prova(Abans d'Aprovació)
  31. Torturador
  32. Desertor
  33. Molèsties
  34. Penitent
  35. Mascota

Líder GremiEdit

Gremi és un líder extraordinari, únic rànquing. Només hi ha un líder Gremi, i no pot ser desautoritzat. El Gremi Líder sempre té tots els drets, i aquests drets no pot ser llevats o discapacitats per un altre diputat.

Canvi de líder GremiEdit

Només l'actual líder Gremi pot canviar un nou líder Gremi. Per canviar el líder, l'actual líder simplement tria un membre i el canvia a el rànquing de "Líder". Una vegada que això es confirma, el paper de líder canviarà i el nou líder es beneficiaran tots els drets apropiats. El líder anterior s'establirà "A prova" i perdrà tots els seus drets, per la qual cosa és molt important que l'usuari triï correctament.

Deixant a un gremiEdit

Per deixar un gremi, simplement premeu el botó "X" pel seu nom en la llista de membres gremi.

Un cop a un gremi que es considera mala etiqueta a una cosa sense deixar de donar avís o raons. En el cas que vostè desitgi fer per deixar un gremi, és comú cortesia per dir-los la seva honesta raons per endavant i dir adéu als seus companys de guildmates.

Deixant a un gremi en males condicions i tractant de convèncer a altres a sortir amb vostè (sovint anomenat tirant un "sofà") es considera molt infantil i groller. Altres membres del gremi pot prendre les seves pròpies decisions si ha de quedar-se o anar-se'n.

També és Guilde en els interessos, si vostè està venent el seu gremi, per informar a tots primer o podria haver una mica de problemes.

Recolectors del gremiEdit

Com dels gremis d'actualització Dofus Dragoturkey ara poden comprar Potrero de tot el món Dofus. Un gremi de comprar olles PADOC 1 de cada 10 nivells (per exemple, un màxim de 3 Potrero per als gremis entre el nivell 30 i 39). Veure els Paddock per a més detalls.

A partir de 1,20 actualització també hi ha una condició addicional. Un gremi no és capaç d'obtenir el seu PADOC primer fins el gremi és de 2 mesos d'edat. No se sap si aquesta restricció (gremi ha de ser de 2 mesos d'edat) s'aplica a tots els PADOC proper resultant, sempre que el gremi va obtenir PADOC abans de 1,20 m, en el moment de la restricció no existeix.

Gremi CasesEdit

Un membre del gremi pot convertir la seva pròpia casa en una Casa de Germanor. Un gremi pot tenir 1 Gremi Cambra per cada 10 nivells (per exemple, un màxim de 2 cases de germanor entre els gremis de nivell 20 i 29). El gremi també ha de ser més de 2 mesos d'edat per poder canviar en cases normals gremi cases. Veure la pàgina de la Cambra per a més detalls.