Dofus Wiki
Advertisement

En un temps molt llunyà, un drac anomenat Bolgran va arribar a la província eterna de Amakna. El jove Rykke Errel va ser per aleshores l’únic que va tenir prou valor per fer front a l’horrible criatura. En comptes de reduir-lo a cendres, doncs hagués resultat massa fàcil per ell, el drac es postrà davant el jove paladí i li jurà fidelitat.

Els mesos passaren, i Rykke va conèixer a una jove maga anomenada Hersefina i se’n va enamorar perdudament. Al presentar Hersefina a Bolgran, Rykke no es podia ni imaginar el que passaria. El drac, boig d’ira, matà a la dolça Hersefina i marxa volant devastant tot allò que trobava al seu pas. Rykke es llençà a la recerca del drac. Quan el tornà a trobar, els dos antics amics s’enfrontaren en un titànic combat. Finalment, les armes i la màgia de Rykke van aconseguir abatre al drac, però, ferit de mort, el jove heroi mori poc després.

A la recerca d’una explicació sobre la inesperada violència de Bolgran, els savis d’Amakna varen descobrir en les entranyes del drac, 6 ous d’estranys colors als que anomenaren Dofus. Quan els ous estaven reunits el seu poder era absolut. Absolut, si, però també inestable. Els savis premeren la sàvia decisió de mantenir en el més estricte secret aquestes terribles relíquies.

En el transcurs dels segles següents, el secret de l’existència dels Dofus va estar tan resguardada que va acabar caient en l’oblit. Però un maleït dia, els guardians del secret van descobrir que els Dofus havien desaparegut. La noticia no va trigar en córrer, suscitant tan el pànic com la cobdícia.

No va caldre esperar gaire per veure arribar a Amakna a diversos aventurers que la gloria, o la rapinya, havien atret. El destí d’Amakna es d’ençà incert i l’aparició de nombroses criatures tan desconegudes com aterradores no han fer més que afegir més confusió...

Advertisement