Dofus Wiki
Advertisement

Què és?[]

És la moneda utilitzada com a diner de Dofus. Es pot obtenir com a recompensa en acabar un combat guanyat contra criatures, venent objectes o com a recompensa d'una Missió.

Permet al jugador comprar objectes, com ara recursos o equipament, així com viatjar pel món utilitzant els zaaps.

El símbol de la kama és la lletra "k", que no s'ha de confondre amb el que es fa servir per expressar milers de kamas (25kk = 25.000 Kames), o milions (50mk = 50.000.000).

Pots veure la quantitat de kames que obtens en un combat observant en la columna que posa kames i en la fila del teu peronatge. Per veure la quantitat total de kames que tens has de mirar l'inventari. Les kames no ocupen pods.

El mètode més utilitzat (i el més eficient) per fer-se ric és el treball, al qual es pot accedir havent après un ofici. Una altra manera, no tan notable, d'afegir Kamas extres a la nostra butxaca és amb el Robatori de Kamas.

Com aconseguir-ne ràpidament[]

Els monstres dropejen kames, per la qual cosa podem fer combats amb ells per guanyar-ne. Els monstres que més en donen són:

  • Crancs]] (en grup)
  • Tofus i larva (Al sud de Astrub)
  • Pio (En grups grans)
  • Els Jalatos (en grups no tan grans)
  • Gelatines
  • Garrí (Intenta de que siguin grups de nivell 4 cap amunt)
Advertisement