Dofus Wiki
Advertisement

Pots formalitzar una 'casament' amb qualsevol altre personatge del gènere que triïs. Estar casat et permet teleportarte automàticament a la localització en què es trobi el teu marit / dona en qualsevol moment. Nota: En les últimes versions del joc s'ha limitat la teleportació de manera que per que funcioni hauràs de trobar-te en la mateixa àrea general en què es trobi la teva parella.

Vestir-se per les Noces[]

Els següents objectes, amb excepció dels anells, s'obtenen en l'església (6,3). Els anells s'aconsegueixen a l'interior de (0,2).

  • 2 Aliances - 1000 kamas i 25 de or cada un
  • Barret de Núvia - 1000 kamas
  • Barret de Nuvi - 1000 kamas
  • Ram de Roses demoníaques 70 kamas

Pas a Pas[]

  • Trobar-se en l'església (6,3) i assegurar-se que tots dos porten un anell de noces en el seu inventari (no cal. Sense, també un es pot casar.) I vesteixen el Gromm hat o el Bride hat segons correspongui.
  • Caminar cap a les caselles corresponents, si és dona cap a la d'home / si és home cap a la de dona. Girar-se i posar-se tots dos de cara a la parella.
  • Qualsevol dels personatges pot obrir la conversa amb el sacerdot i demanar-li que comenci.
  • Cada un dels contraents serà requerit perquè accepti el matrimoni.
  • Si ara obres al menú dels teus amics veuràs un panell amb informació del teu "marit" / "dona". L'opció "tots els resultats" et Teleport fins al lloc on es trobi.

Es pot un divorciar també per mitjà de l'abat de l'església de Amakna, a canvi d'una donació de 50.000 kamas.

F2P (Jugador que no paga per jugar)[]

És possible que un jugador F2P es casi amb un P2P si el personatge P2P s'encarrega de parlar amb el sacerdot. A canvi és impossible contraure matrimoni per a dos jugadors.

Comentari sobre "Unir"[]

Només es pot un unir la seva parella a localitzacions "normals". En llocs especials com l'Illa Wabbit, no funciona (encara que tots dos tinguis accés a la localització concreta). No obstant això si pots fer servir "Unir" quan el teu espòs / a es trobi en combat. En aquest cas apareixeràs en a mateixa pantalla però no et unirà al combat (passaràs al "Mode Espectador").

L'ordre "unir" només funciona si la teva parella no es troba a una distància major de 15 habitacions respecte de la teva localització. Tampoc funciona si qualsevol dels esposos es converteix en fantasma.

Divorci[]

Per divorciar-has d'anar a l'església (6,3) i parlar amb el sacerdot. Un cop premis l'opció "Vull divorci" ell et preguntarà "Per què?". Aquesta no és una pregunta amb trampa ja que totes les respostes són correctes pel que pots triar la que t'agradi. Després d'això, les teves opcions són "donar" 50,000 kama s per aconseguir el divorci o refusar el lliurament del donatiu i romandre casat.

Advertisement