FANDOM

El teu personatge és un avatar a Amakna, el món de Dofus. Pots personalitzar el teu personatge en pocs passos.

Crea el teu personatgeEdit

Hi ha dotze classes diferents, cada una dedicada a una de les deïtats de Dofus. Cada classe necessita un tipus de característiques diferents. També tenen uns encanteris diferents entre cada classe.

GènereEdit

Selecciona el sexe del teu personatge fent click sobre el símbol de home o dona que apareix a la dreta de la pantalla. El gènere no altera les característiques del personatge durant el combat, exceptuant l'aspecte.

L'aspecte ja no afecta al matrimoni.

Colors del personatgeEdit

En la pantalla de personalització pots seleccionar tres colors per al teu personatge (cabell, pell, roba...) que simplement afecten a l'aspecte a dins del joc, tant en els mapes com a dins del combat.

Nota: Un cop creat el personatge ja no podràs canviar els colors, així que... escull bé!

Nom del PersonatgeEdit

Selecciona un nom per al teu personatge. El nom només pot contenir lletres i caràcters de puntuació, és a dir, no pot ni portar números, espais o símbols. A més a més, el nom no es pot repetir a dins d'un servidor.

Nota: Des de l'actualització 1.18.0, existeixen algunes regles per escollir el nom del teu personatge:

  • Màxim pot contenir 20 caràcters.
  • Només pot contenir un guió.
  • No pot començar ni acabar amb un guió.
  • La primera lletra ha de ser majúscula.
  • Si no hi ha un guió, no es pot ficar més de una majúscula (aquesta aniria després del guió.
  • Ha de tenir com a mínim una vocal.
  • No pot tenir més de 3 consonants seguides.