Dofus Wiki
Advertisement

El teu personatge és un avatar a Amakna, el món de Dofus. Pots personalitzar el teu personatge en pocs passos.

Crea el teu personatge[]

Hi ha dotze classes diferents, cada una dedicada a una de les deïtats de Dofus. Cada classe necessita un tipus de característiques diferents. També tenen uns encanteris diferents entre cada classe.

Gènere[]

Selecciona el sexe del teu personatge fent click sobre el símbol de home o dona que apareix a la dreta de la pantalla. El gènere no altera les característiques del personatge durant el combat, exceptuant l'aspecte.

L'aspecte ja no afecta al matrimoni.

Colors del personatge[]

En la pantalla de personalització pots seleccionar tres colors per al teu personatge (cabell, pell, roba...) que simplement afecten a l'aspecte a dins del joc, tant en els mapes com a dins del combat.

Nota: Un cop creat el personatge ja no podràs canviar els colors, així que... escull bé!

Nom del Personatge[]

Selecciona un nom per al teu personatge. El nom només pot contenir lletres i caràcters de puntuació, és a dir, no pot ni portar números, espais o símbols. A més a més, el nom no es pot repetir a dins d'un servidor.

Nota: Des de l'actualització 1.18.0, existeixen algunes regles per escollir el nom del teu personatge:

  • Màxim pot contenir 20 caràcters.
  • Només pot contenir un guió.
  • No pot començar ni acabar amb un guió.
  • La primera lletra ha de ser majúscula.
  • Si no hi ha un guió, no es pot ficar més de una majúscula (aquesta aniria després del guió.
  • Ha de tenir com a mínim una vocal.
  • No pot tenir més de 3 consonants seguides.
Advertisement