Dofus Wiki
Advertisement

El primer, per aconseguir carn, es necessiten matar tofus, que et donaran carn d'ocell (El més aconsellable és anar a la masmorra dels tofus i recollir tota la carn que puguis fins pujar al lvl 10 de caçador). Recorda que no guanyes experiència caçant, només fent les receptes, també es pot treure carn de larva i d'insecte (mosquit).

El millor lloc per caçar és la masmorra dels tofus i si no pots anar a la masmorra llavors el racó dels tofus, on hi ha tofus, larves i mosquits.

Després, al pujar al nivell 10, compres la destral del caçador i treus carn de jalatin ja que la de l'jalato no la pots treure fins al lvl 20, és aconsellable anar a la masmorra jalato ai treus arta carn de jalatin en les primeres sales. Després al lvl 20 pots optar per seguir a la masmorra jalato ja que trauràs més carns per que trauràs carn de jalato i de jalato ** o pots anar a wabbits a Dropi carn de wabbit matant pekewabbits. Al lvl 30 pots anar a matar senglars i Dropi filet de porc. També et pots posar les diferents armes de caça com la pala caçadora, la vareta, etc que t'ajudaran més al drop de carns. I ja et pots fer carnisser i cuinar totes aquestes carns de conservar.

El millor d'aquest ofici és que també t'ajuda a pujar de nivell, no com els altres que només puja l'ofici.

Nota: la majoria de gent diu que aquest ofici és dolent, però jo penso que és un dels millors i quan arribes al nivell 30 és molt útil perquè tota aquesta carn conservada que tens la podràs fer carn comestible que al principi és dolenta, però després serà molt bona.

Advertisement