FANDOM

Un 'recol.lector (coneguts també comPerc'PercoBurrito) són criatures ubicades per un gremi en una localització per "robar" [[experiència] ], objectes o kama sa quants interactuen (combatin o venguin) en aquest lloc.

Col locar un Recaptador Edit

Aquells membres (10 mínim) d'un gremi als que se'ls concedeixi aquest dret podran usar un recol.lector en una localització concreta pagant per a això una quantitat variable que depèn del nivell del gremi. Un cop col.locat el recol.lector es dedicarà a acumular i robar un percentatge de kama s (tant de les batalles com dels negocis), recursos, objectes que es puguin obtenir dels monstres i fins i tot experiència de la que s'atorga a qui combaten al mapa.

Amb la versió 1.16.2 es va produir el següent canvi: "(...) Es va prohibir que es puguin posar recol.lectors a la darrera sala d'una masmorra. "

Amb la versió 1.20.0 es va produir el següent canvi: "El cost de posar un recol.lector es redueix considerablement encara que segueix depenent del nivell del gremi (...)"

Abans d'aquesta modificació el cost en kama s era 20 * (Nivell del Gremi) ^ 2. Ara costa 1000 +10 * (Nivell del Gremi). HSBC

Característiques dels Recolectores Edit

Un recol.lector es torna més poderós conforme puja de nivell el gremi al qual pertany amb la contribució d'experiència que vagin fent els membres d'aquest gremi. En concret un recol.lector té (Nivell del Gremi) * 100 Vitalitat i (Nivell de Gremi)% resistència a tots els element s. A més, per cada nivell del gremi, excepte en el primer nivell, el gremi podrà augmentar algunes característiques del recol.lector com són les següents:

  • Prospecció (1 per punt)
  • Saviesa (1 per punt)
  • Pods (20 per 1 punt)
  • Nombre de recaptadors (1 per 10 punts)
  • Nivells d'encanteris de Recol · (5 punts per nivell)

Els recol.lectors poden tenir encanteris ofensius i defensius. Gastant punts en aquests encanteris s'incrementa el seu poder i efectivitat.

La majoria dels gremi es gasten els seus punts primer en percentatge de robatori d'objectes no obstant al servidor Alma són molts els gremi s que van optar inicialment pel robatori d'experiència en trobar el mapa per pujar nivells molt restringit.

Es pot fer oblidar nivells d'encanteri a recol.lector o fins i tot% de "robatori" per mitjà d'una poció d'oblit per recol.lectors.

Encanteris de Recolectores Edit

Hechizo Nivel 1 Nivel 2 Nivel 3 Nivel 4 Nivel 5
Armadura Acuosa PA:
Rango:
(Infinito) Reduce el Daño
5
0
entre 10
4
0
entre 13~14
4
0
entre 15~17
3
0
entre 17~20
2
0
entre 21~25
Armadura Incandescente PA:
Rango:
(Infinito) Reduce el Daño
5
0
en 10
4
0
entre 13~14
4
0 RA
entre 15~17
3
0
entre 17~20
2
0
entre 21~25
Armadura Terrestre PA:
Rango:
(Infinito) Reduce el Daño
5
0
en 10
4
0
entre 13~14
4
0
entre 15~17
3
0
entre 17~20
2
0
entre 21~25
Armadura Ventisca PA:
Rango:
(Infinite) Reduce el Daño
5
0
en 10
4
0
entre 13~14
4
0
entre 15~17
3
0
entre 17~20
2
0
entre 21~25
Flama PA:
Rango:
(Fuego) Daño:
4
1~8
11~15
4
1~8
16~20
4
1~8
21~25
4
1~9
31~35
4
1~9
46~50
Ciclón PA:
Rango:
(Aire) Daño:
4
2~6
11~20
4
2~7
11~23
4
2~8
11~27
4
2~9
11~33
4
2~10
11~40
Ola PA:
Rango:
(Agua) Daño:
5
1~5
6~15
5
1~5
11~20
5
1~5
16~25
5
1~5
21~30
5
1~6
31~40
Roca PA:
Rango:
(Tierra) Daño:
5
1~5
21~25
5
1~5
21~30
5
1~6
21~35
5
1~6
21~40
5
1~7
21~50
Palabra curadora PA:
Rango:
Curaciones:
5
3
10 PV
5
3
13~14 PV
5
3
15~17 PV
5
3
17~20 PV
5
3
21~25 PV
Desembrujo PA:
Rango:
Elimina los hechizos del objetivo
6
1~5
 
6
1~6
 
6
1~7
 
6
1~8
 
4
1~9
 
Compulsión de Masas PA
Rango
(10 turnos) Daño:
4
0
+2~3
4
0
+3~5
4
0
+4~7
4
0
+5~9
4
0
+6~11
Desestabilización PA:
Rango:
(5 turnos) Fallo Crítico:
2
1~6
+3
2
1~6
+4
2
1~6
+5
2
1~6
+6
2
1~6
+8

Com sol passar amb les criatures invocades, els recol.lectors utilitzen els seus encanteris de manera erràtic (de vegades estúpid seria més apropiat). De vegades passa el torn deixant d'usar encanteris útils quan no es llança directament cap a l'enemic trepitjant totes les trampes i glifs.

Lluitar contra un Recol · Edit

Lluitar contra un recol.lector és difícil, però està lluny de ser impossible. Ells tenen gran quantitat de vida (la quantitat depèn del Nivell del gremi) i resistències a tots els elements. Ells tenen atacs a zones que falta per a grups units principalment, i d'estar en grup tots junts no soluciona res, o tenir un grup de FECA jo sacrogrito mantenint prop de el per a que rebi els danys el. Una idea sàvia, pot ser preguntar als jugadors d'alt nivell, informació sobre que gremis són forts i quins són febles. En acabar la batalla, en l'informe de la batalla en els quals hi ha un col lector, pots veure el nivell d'aquest, que és el mateix de la guild que ho controla.

A més de tot això, quan un recaptador és atacat, els membres del gremi tenen l'oportunitat d'unir-se a la batalla i ajudar a defensar-lo. Els membres del gremi solen ser de mig a alt nivell (per la dificultat de fundar un gremi) així que aquests jugadors són molt poderosos. No obstant això, el recaptador actua com un invocador, de tal manera que si el mor, la batalla acaba. Encara que intentar això pot ser un error crucial, a menys que puguis Elmina més ràpid que als membres del gremi. Atacs que només afecten criatures invocades NO S'EXECUTARÀ contra els membres del gremi que el defensen, encara que ells hagin estat "invocats".

'Atenció:' Perdre un combat contra un recol.lector costa 3.000 punts de energia a més de la pèrdua normal per el fet de perdre un combat.

No hi ha cap experiència de recompensa per derrotar un recaptador, però els objectes que el recolector hagi acumulat, seran destribuidos als membres del grup atacant vencedor. A més d'això, el recaptador derrotat abandonarà el mapa. D'aquesta manera el mapa no "pertany" a l'recol.lector del gremi més.

Així que a menys que siguis un jugador d'alt nivell o estiguis en un bon grup, atacar un recaptador no és la millor de les idees perquè si perds, perdràs 3.000 punts d'energia.

Res més lluny de la realitat, un recaptador pot ser molt fàcil de vèncer, o el mateix dimoni personificat, tot depèn del gremi.

Sempre que veiem un perc, el primer que hem de fer és vèncer a algun mounstro o grup de mounstros per saber el nivell del recaptador en qüestió, apareixerà a baix de tot, en l'informe de batalla, juntament amb el que ha guanyat en aquest combat.

Un cop verificat el nivell serà decisió teva si atacar o no. Si és nivell baix (-10) hi ha moltes possibilitats de guanyar, el que jo dic una victòria gairebé assegurada ... o no. D'això depèn bàsicament dels integrants del gremi, però també de com hagin administrat al recaptador, poden aver preferit posar més d'un perc a posar-li un conjur, posar un conjur feble (diu, desembrujo) o un conjur "contundent", com a roca .

Si un recaptador a agafat algun objecte que estaves intentant aconseguir, assegura't que pots guanyar, sinó, desisteix i abandona l'objecte o torna amb un grup per donar-li una pallissa ...

Defensar un Recol · Edit

En el moment d'un eventual atac al col lector, apareixerà un missatge en el canal del gremi, només és qüestió de fer-li clic i apareixeran les dades de el col lector, el nombre d'atacants, i unes caselles, en les quals es poden ubicar tots els que vulguin defensar el recol.lector, només li fas click a la casella en la que et vols ubicar i llest, estaras defensant el col lector.

Tingues en compte al moment de pressionar en el missatge que adverteix sobre l'atac, que no estiguis venent o comprant objectes, en intercanvi amb un altre personatge, en combat, desafiament o dins d'una masmorra perquè d'aquesta manera no podras entrar a defensar el gremi . Quan estiguis dins dels defensors no tanquis la finestra de gremi perquè això et treurà dels defensors

Treure un recol · lector Edit

Només els membres del gremi amb dret de treure un Recol · poden remoure un recol · lector d'un mapa, per fer-ho has de clickear sobre el recaptador i prémer l'opció de Recaptar. Es recullen tota la xp, objectes i kamas que el recaptador hagi aconseguit.