Dofus Wiki
Advertisement

Els Zaaps són portes que permeten viatjar de manera instantània a altres Zaaps a canvi de diner. Apareixen en el mapa del món com esferes blaves.

Zaap

Per poder fer servir un Zaap ¡, has de fer click amb el botó esquerra sobre ell i elegeix: "Usar". Quan trobis un zaap nou, s'afegirà a la llista de Zaaps en els que et pots transportar.Només pots viatjar a zaaps que hagis visitat prèviament.

Si elegeixes "Guardar" en el menú del Zaap, s¡es guardarà com el punt de guardat. Si mors o et rendeixes en un combat i no et converteixes en un fantasma, apareixeràs en l'últim Zaap guardat. A més a més, si fas servir la Pòcima de Record seràs transportat a l'últim Zaap guardat.

Nota: Si et converteixes en una tomba i et quedes darrere d'un Zaap, això no et permet alliberar la teva ànima. Per poder-ho fer, has de parlar i clikar sobre el teu nom en el xat i escollir la opció "alliberar la teva ànima". En cas de Zaap censurat, parla per qualsevol altre canal.

S'ha robat un nou zaap en el bosc dels abràknids, en la posició [-6,-11]. Al fer click sobre ell diu: "Sents que un poder desconegut ha passat per aquí... Però ara el portal està tancat". Aquest és el portal que es va fer servir per poder participar a l'event Gultarminator.

Llista Dels Zaaps[]

Name Coordenades
Pandala Aire (Airedala) [17,-31]
Amakna (Castell d'Amakna) [3,-5]
Amakna (Sufokia) [10,22]
Amakna (Dreggon Gate) [-1,24]
Amakna (Ladera Del Bosc Malfic) [-1,13]
Amakna (La Millameda) [5,7]
Amakna (Pòrt de Madrestam) [7,-4]
Amakna (La Muntanya Dels Crujidors) [-5,-8]
Amakna (El Poble) [-2,0]
Astrub (Ciutat d'Astrub) [4,-19]
Bonta [-32,-58]
Brakmar [-25,40]
Llanura de Cania (Planes Rocoses) [-14,-47]
Plana de Cania [-20,-20]
Territori dels Dopeuls [-34,-8]
Pandala Terra (Terradala) [30,-38]
Pandala Foc (Focdala) [29,-49]
Poble dels Salteadorillos [-18,-26]
Montanya dels Koalaks (Breeders' Village) [-16,1]
Illa De Moon [35,12]
Pandala (Neutral Pandala) [26,-37]
Landa de Sidimote [-24,12]
Tainela (La Cuna) [1, -32]
Illa Wabbit [25,-4]
Pandala Aigua (Akwadala) [23,-22]
The Zoth Village [-53,18]

El Preu Dels Zaaps[]

El preu per transportar-se de un Zaap a un altre depèn de la distància que hi ha entre els dos. Com més gran sigui la distància, més gran serà el preu. Però en canvi, com més gran sigui el teu grau d'alineació, més barat serà.

Advertisement