Bwaci sou nově narození kwakové, které používají dobrodruzi jako Zvířátko.

Typy Editovat

Bwačí vejce Editovat

Na chování bwaka prvně potřebuješ Bwak Egg. Je to drop z Kwakere hnizdicim ve horach v severni časti Amaky. Zapp (-5,-8). Přirozeně že na Fire bwaka potřebuješ Fire Bwak Egg, ktery dropneš v hnizdě Fire Kwakare a u ostatnich je to obdobné. Když vejce použiješ (dáš do inventáře a dvojklikneš), objeví se bwak monstrum, ktery zabiješ a tak bwaka chytíš. Proto je nejlepší zabíjet bwaka sám nebo s partou lidí kterým věříš, aby ti ho nechytil někdo jiný.

Lokace hnízd:

  • Air: (-5,-7)
  • Earth: (-5,-9)
  • Fire: (-6,-9)
  • Water: (-1,-8) (přesná cesta: -2,-5 ; -2,-6; -2,-7; -2,-8 ; -1,-8)

Kwakere Monstrum Editovat

Staty: Kwakeres má 350 HP, a 5 MP. Taky má 100% rezist na element jejich typu + 100% neutral rezist. Jejich range útok muže být použit 2x za kolo, nesmíš být line of sight (kolmo do kříže). Útok zraňuje 15-140 hp. Každý Kwakere může dát jen jedno vejce.

Bwak Monstrum Editovat

Líhnutí Bwačiho vejce vypadá tak, že dvouklikem v inventáři vyloupnete bwaka z vajíčka a musíte na něj zaútočit. Bwak monstrum má 100 hp a lehce dá přes 100 dmg toho typu útoku, jakého je sám elementem. Pozor: má 100% rezist na sobě rovný element.

Drop rate je 100%, prospecting lock je 100 a drop limit je 1. Jako obvykle, F2P hrači nemaji žadny prospekt, proto je třeba alespoň jednoho P2P hráce, aby bylo možné bwaka chytit. Není předem známo, kdo bwaka chytí, proto se ujisti o oddaností svojí party, která Ti bude pomáhat. Mimo jiné,pokud je na mapě Collector/perceptor tak ten Ti taky může tvého nově vylíhnutého bwaka ukrást jako drop, proto pozor, kde se rozhodneš bwaka líhnout. Poznámka: Pouze postava která vypouští vajíčko na něj může zaútočit - nicméně se ostatní hráči můžou připojit.

Krmení Bwaka Editovat

Krmící čas je minimálně 11 hodin a maximálně 36 hodin. Každý typ bwaka může přidat 80 bodů do jejich elementu. Staty a životy se počítají jako jeden bod, do maxima 80. Rezisty jsou za 4 body za každe %, do maxima 20% rezistu. Jakekoliv kombinace předchozich dvou jsou možné, ale nevyplatí se - nemůžete maxnout oba staty zaráz.

Food Bonus
Flax Seed
Hemp Seed
Poppy Seed
Wild Sunflower Seed
Sesame Seed
Intelligence (fire bwak)
Chance (water bwak)
Strength (earth bwak)
Agility (air bwak)
Cashew Nut
Pecan Nut
Resist fire (fire)
Resist water (water)
Resist earth (earth)
Resist air (air)
Acorn
Hazel
Strawberry
Life
Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.