Incarnam2

Incarnam je začátečnická arena ve ktere se naučite vše co potřebujete k hraní. Nahradila Tainela's tutorial ve verzi 1.18.0. Nejvíce je zde používán Boone set, který přidává +25 do všech statů, je zde také Incarnam Dungeon a 27 zaučujcích questů.

Pravidla v IncarnamuEditovat

  • Přístup do Incarnam je pro hráče s maximalním levlem 15. Můžete zde být dyl ale jak myle budete mít 16+ a sletíte do Ankamy už se nevrátíte.(Od verze 2.0 není omezení)
  • Nemůžou se zde pokládat Perceptoři.
  • Hráči se tu nemůžou agresovat.

První krokyEditovat

Když se poprvé připojíte, bude teleportovani do vzdušného města na Ankamou zvaného Incarnam. Zde se nachází specialní oblast kde můžete vyzkoušet a naučit se ovládat svojí postavu.

Opouštění IncarnamuEditovat

Když budete chtít opustit Incaram jdětě na (7,4) a promluvte si s Ganymede Ylfot, a dostanete nabídku svéz se balonem do Ankamy. Objevíte se u svojí sochy.

Vracení do IncarnamEditovat

Pro vrácení jdětě k jakékoli postavní soše a klikněte na ni, a vyberte Go To Incarnam z vyskakovacího menu. Když je vaše úroveň vetší jak 15 už se nemužete vrátit!.(od verze 2.0 není omezení)

Specialní místaEditovat

Dungeony Editovat

Transporty Editovat

Zaaps
  • Zaap (1,3)
  • Zaap (2,6)
  • Zaap (5,0)
  • Zaap (6,4)
Other

ProfeseEditovat

UčeníEditovat

Pouze tyto profese se můžete naučit v Incarnamu a to tak že si promluvite s Foreman Ikure na (3,3)

OdučeníEditovat

Profese si můžete odučit u Gilles Caper na (3,3).

ShromaždovaňíEditovat

Alchemist
Farmer
Fisherman
Lumberjack

CraftingEditovat

  • Dílna je na (3,3) pro všechny povolání.

PříšeryEditovat

Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.