Dofus
Advertisement
Cralogo Cra Cra je lučištník. Jeho nevýhoda je, že není dvakrát silný na houf monster, ale jeho výhoda je, že může útočit na dálku.
Ecafliplogo Ecaflip Ecaflip - vzhledem vypadá jako kočka. Jeho výhoda: ve vyšších levelech Manipulace s AP a vyvolání kittena (jeho silné kouzlo) Jeho nevýhoda: na začátku velký prolém se zabíjení moster.
Eniripsalogo Eniripsa Léčitelská a podpůrná jednotka, která dokáže uzdravovat sebe i své spojence. V boji spíše slabá, potřebuje krytí.
Enutroflogo Enutrof Větší šance na lepší dropy, kouzla omezující činnost nepřítele.
Fecalogo Feca

Fecova primární taktika jsou štíty které redukují poškození.

Ioplogo Iop Postava na blízko bojující mečem.
50px-Masqueraider icon 2.0 90x90 Masqueraider Všestranná třída. Pomocí několika různých masek může měnit své schopnosti v boji.
Osamodaslogo Osamodas Vyvolávač různých monster.
32px-Pandawalogo Pandawa Pouze pro p2p. Výborná postava na manipulaci s prostorem, silná i v boji.
50px-Rogue icon 2.0 90x90 Rogue Taktický bojovník. Může pokládat bomby a následně je odpálit na dálku.
32px-Sacrieurlogo Sacrier Hodně HP a boostění jednotlivých elementů dělají z této postavy výbornou zbraň hromadného ničení.
32px-Sadidalogo Sadida Pro některe nejsilnější postava Dofusu. Umí vyvolávat různé panenky
32px-Sramlogo Sram Je to takovy zloděj Dofusu, jeho útoky jsou různé - od pastí až po krádeže kamas.
32px-Xelorlogo Xelor Jeho výhoda: Manipulace a AP. Jeho nevýhoda: z důvodu hodně použitelných kouzel je málo SP (spell points)
Advertisement