Finnish Dofus Wiki
Advertisement
Sacrier
Male Sacrier Sacrier symbol Female Sacrier
Sacriereilla on erittäin hyvä tieto kivusta. Niitten tekniikat suhtautuvat vereen ja voimaan. Taistelussa Sacrierit ei välitä omasta terveydestään ja yrittävät vain auttaa muita omalla kestävyydellään.

Sacrier on pelin uhrautuva laji. Sacrier omistaa paljon lähitaistelu iskuja. Sacrier tarvitsee HP:ta (energiaa) enemmän kun muut lajit.

Classin taiat[]

Sacrierin taiat:

kuva nimi level elementti lyhyt kuvaus
40px-Pain_Shared.png Pain Shared Exchange for Doploons Tämä taika antaa liittolaisille %damagea kun heihin isketään.
Attraction.png Attraction 1 Tällä taialla voi vetää kaukana olevan vihollisen lähemmäs.
Forced_punishment.png Forced Punishment 1 Jos sinuun isketään tämä taika muuttaa damagen strength.
Sacrer%27s_foot.png Sacrier's Foot 1 Maa Tämä isku toimii vain jos vihollinen on vieressä,tämä tekee eart Earth.png damagea ja vie agilitya.
Evasion.png Evasion 3 Kun joku iskee sinuun liikut 1 ruudun taaksepäin etkä vahingoitu.
Swap.png Swap 6 Vaihtaa paikkaa vihollisen tai liittolaisen kanssa mutta kohteen on oltava vieressäsi.
Assault.png Assault 9 Ilma Air Air.png damagea tuottava isku yltää 3 ruudun päähän.
Nimble_punishment.png Nimble Punishment 13 Jos sinuun isketään tämä taika muuttaa damagen agilityksi.
Dissolution.png Dissolution 17 Vesi Vesi elementin hyökkäys varastaa HP:ta.
Bold_punishment.png Bold Punishment 21 Jos sinuun isketään tämä taika muuttaa vahingon changeksi.
Spiritual_punishment.png Spiritual Punishment 26 Jos sinuun isketään tämä taika muuttaa damagen intelligenceksi.
Sacrifice.png Sacrifice 31 Tämä taika tehdään viholliseen ja kun häntä isketään taian tekijä saa vahingot.
Absorption.png Absorption 36 Tuli Tuli elementtia käyttävä hyökkäys varastaa HP:ta.
Vital_punishment.png Vital Punishment 42 Kun joku iskee sinuun tämä taika muuttaa damagen vitalityksi.
Cooperation.png Cooperation 48 Voit vaihtaa paikkaa vihollisen kanssa.
Transposition.png Transposition 54 Vaihtaa paikkaa liittolaisen kanssa.
Punishment.png Punishment 60 Neutral Aiheuttaa neutral vahinkoa.
Fury.png Fury 70 Vesi Aiheuttaa water damagea.
Flying_sword.png Flying Sword 80 Kutsuu lentävän miekan iskemään vihollisia.
Life_transfer.png Life transfer 90 Antaa liittolaisille HP:ta mutta taian tekijä menettää HP:t jotka antaa.
Bloodthirsty_madness.png Bloodthirsty Madness 100 Varastaa HP:ta (fixed).
40px-Summoning_of_Osamodas_Dopple.png Summoning of Sacrier Dopple 200 Kutsuu Sacrier dopplen.
Advertisement