Finnish Dofus Wiki
Advertisement
Sadida
Male Sadida Sadida symbol Female Sadida
Sadida classin jäsenet ovat uteliaita olentoja. He nukkuvat 23 tuntia päivässä ja ovat täydellisessä harmoniassa luonnon kanssa. He ovat puu kansaa, jotka pitävät luonnon läsnäolosta enemmän kuin toistensa.

Sadida on toisin päin Adidas. Sadida omistaa luontoon perustuvia iskuja ja voi kutsua woodoo nukkeja.

Classin taiat[]

Sadidan taiat:

kuva nimi level elementti lyhyt kuvaus
40px-Treeoflife.PNG The Tree of Life Exchange for Doploons Kutsu Tree of life jokainen joka iskee siihen saa iskun verran HP:ta.
The-Block-Icon.jpg The Block 1 Kutsuu puolellesi blockin joka menee hidastamaan vihollisten kulkua.
Bramble-Icon.jpg Bramble 1 Maa Earth.png Maa elementtiä käyttävä hyökkäys.
Paralyzing-Poison-Icon.jpg Paralyzing Poison 1 Tuli Fire.png Myrkytä vihollinen menettämään HP:ta kun vihollinen käyttää AP:ta.
Sadida-Dolly_Sacrifice.jpg Dolly Sacrifice 3 Ilma Air.png Varastaa HP:ta kutsu olennoilta.
Tear.png Tear 6 Vesi Water.png Vesi elementtinen hyökkäys.
The-Madoll-Icon.jpg The Madoll 9 Kutsuu Madolin viemään vihollisen AP:t ja MP:t.
Soothing-Bramble-Icon.jpg Soothing Bramble 13 Tuli Parantaa mtuta vie samalla 4 MP:tä kahdeksi vuoroksi.
Silvan.jpg Sylvan Power 17 Muuttaa kohteen pensaaksi muutettava paranee vähän mutta ei voi tehdä mitään eikä häntä voi vahingoittaa.
Sacrificial_doll.gif The Sacrificial Doll 21 Kutsuu nuken joka kävelee vihollisen viereen ja räjähtää.
Earthquake-Icon.jpg Earthquake 26 Tuli Fire.png Kaikki tietyn alueen sisäpuolella olevat menettävät HP:ta.
Sadida-The_Knowledge_of_Dolls.jpg Knowledge of Dolls 31 Lisää summonapple creaturesia.
Sadida-Manifold_Bramble.jpg Manifold Bramble 36 Maa Earth.png Kaikki tietyn alueen sisällä menettävät HP:ta.
Sadida-Tree.jpg Tree 42 Kutsuu puun.
Sadida-Poisoned_Wind.jpg Poisoned Wind 48 Neutral Neutral.png Tekee neutral vahinkoa.
Sadida-The_Inflatable.jpg The Inflatable 54 Kutsuu Inflatablen lisäämään liittolaisten MP:tä ja parantamaan.
Sadida-Aggressive_Brambles.jpg Aggressive Brambles 60 Maa Earth.png Tekee maa vahinkoa.
Sadida-Wild_Grasses.jpg Wild Grass 70 Tuli Fire.png Tekee tuli vahinkoa ja vie MP:tä.
Sadida-Bush_Fire.jpg Bush Fire 80 Tuli Fire.png ja Vesi Water.png Tekee Tuli ja Vesi vahinkoa.
Sadida-Insolent_Bramble.jpg Insolent Bramble 90 Poistaa kohteelle annetut MP:t ja AP:t.
Sadida-The_Ultra-Powerful.jpg The Ultra-Powerful 100 Kutsuu Ultra-Powerful nuken joka antaa liittolaisilleen MP:tä ja heikentää MP:n menetys mahdollisuutta.
40px-Summoning_of_Osamodas_Dopple.png Summoning of Sadida Dopple 200 Kutsuu Sadida Dopplen.

Esineet[]

Aseet[]

Ase Kirves Jousipyssy Tikari Vasara Hakku Viikate Lapio Pitkäsauva Miekka Taikasauva
Sadida -10% -10% -10% -10% -10% -10% -10% 0% -10% -5%

Temppeli[]

(-1,9) sijaitsee The Temple of Sadida, Missä sinä voit hankkia tietoa Sadida lajista ja taistella Sadida Dopple vastaan.

Trivia[]

Sadida on takaperin "Adidas", joka valmistaa vaatteita. Enimmäkseen kenkiä, siitä tulee class name, Sadida's shoes.

Class Set[]

Sadidan Class Set on Wild Set.

Buildit[]

°=Ei suositella, +=Vaatii vaivaa aikaa ja rahaa, ++=Hauska mutta haastava buildi, +++=Hyvin soveltuva

Elementti(s) Arvostelu Huomautukset
Yhteen elementtiin perustuva build.
Strength-based +++ Brambles build. Toimii hyvin. Hyvä range ja tekee suurta damagea. Hyvä area effekti, mutta voi satuttaa liittolaista.
Chance-based ++ Vesi build. Tosi voimakas pienillä leveleillä, mutta siinä on pieni range ja muut taiat kuin vesi elementin hyökkäykset toimivat surkeasti. MP:n manipulointi taiat ja nuket toimivat.
Hybridi builds
Strength + Intelligence ++ Earthquake build. Käyttää hyvin tulta isoilla leveleillä, mutta vahingoittaa helposti liittolaista.
Strength + Chance ++ Epäsovinnainen build. Käyttää Bramble ja Tear tosi isoilla leveleillä hyvä range, mutta voi olla huonompi kuin muut buildit,tämä keskittyy myös aseisiin.
Intelligence + Chance ++ Tehokas vaihtoehto Chance-based buildille. Tear ja Bush Fire ovat voimakkaita. Voimakas isommilla leveleillä.
Muut buildit
Vitality + Hyvä kutsuja. Hyvä kutsumis kapasiteetti. Kannattaa kehittää The Sacrificial Doll.
Damage ++ Tekee kunnon Earthquake ja Poisoned Wind damagea, jopa manifold bramble ja muut heikot taiat. puolustautuu Sylvan Power taialla.
Advertisement