Bezwering van Tofu
Icoon Summoning of Tofu
Klasse Osamodas
Level 1
Element Niet van toepassing
Type Opgeroepen Wezen
Officiële Bescrijving Met deze spreuk kun je een Tofu bezweren die voor je wil vechten.

Bezwering van Tofu is een beginners spreuk voor Osamodas. De Tofu is vooral handig omdat hij bijna overal kan komen, en dus snel even een vijand schade kan toebrengen. De kracht van een Tofu is het wegrennen van vijanden, zodat ze vaak geen schade aan het beest kunnen toebrengen. Dit wegrennen kan er ook voor zorgen dat hij de speler wel eens in de steek laat. In één op één gevechten is de Tofu erg slecht.

Je kan als strategie kiezen om je Tofu zo snel mogelijk in level 5 te krijgen, en zoveel mogelijk uitrusting vinden die de Tofu sterker maakt. Hierdoor kan een Tofu heel snel in een aanval een vijand doden, waardoor de vijand jou nog geen schade heeft toe kunnen brengen.

Sinds versie 1.25 is het erg handig om een Tofu levend te laten voor een aantal beurten. Dit komt omdat met elke aanval die hij doet, hij behendigheid van de vijand wegneemt, en bij zich zelf toevoegt. Een level 6 Tofu kan als hij twee keer per beurt aanvalt, en dit 5 beurten lang, 200 behendigheid van een vijand wegnemen. Om de Tofu in level 6 te krijgen moet de speler zelf level 101 hebben.

Spreuk informatie[]

Word ook gebruikt door:

  • Aboub
  • Apero Geest
  • Arepo Geest
  • Samash Nehofitt (monster)

Spreuk eigenschappen[]

Hier vind je informatie over het gebruik van de spreuk.

Lineair Zichtlijn Vrije Vakken Verhoogd Bereik Fataal
False
True
True
False
True

Spreuk kenmerken[]

Hier vind je informatie over hoe sterk een spreuk is als je hem opwaardeerd.

Waarschuwing: De elementaire en neutrale schade van monsters wordt beïnvloed door hun statistieken, die grotendeels onbekend zijn.

Lvl Effect Kritiek AP Bereik Kritieke max. per Cooldown Level required
Slag Fout Doel Beurt
1 Bezweert een Lv. 1 Tofu - 5 1 - - - - 5 1
2 Bezweert een Lv. 2 Tofu - 5 1 - - - - 4 1
3 Bezweert een Lv. 3 Tofu - 5 1 - - - - 3 1
4 Bezweert een Lv. 4 Tofu - 5 1 - - - - 2 1
5 Bezweert een Lv. 5 Tofu - 5 1 - - - - 1 1
6 Bezweert een Lv. 6 Tofu - 4 1 - - - - 0 101