Dofus Wiki
Advertisement

Foggernauts of Foggernauts 'Stoom zijn Technomagic Summoners. Ze zijn gelinkt aan de zee en verbonden met de god Osamodas, die het leven in de zee beschermt.  Ze maken gebruik van tactisch geplaatste aanvals- of verdedigingsmechanismen om het speelveld te domineren.

Een Foggernaut grootste kracht ligt in hun vermogen om het slagveld te domineren. Met behulp van hun mechanische hulpmiddelen, kunnen ze aanvallende zones met harpoenschutter en defensieve zones met Reddingsboei creeëren. Wees gewaarschuwd, want deze zones zullen zowel effect hebben op de vijanden, als de bondgenoten! Strategische plaatsing van de zones is dan ook van essentieel belang om te voorkomen dat de bondgenoten gewond raken en de vijanden worden geheeld. Daarnaast kunnen Foggernauts ook gebruik maken van hun Tacturret om de positie van zowel bondgenoten als vijanden met het tij te sturen.

De mechanismes kunnen worden verbeterd met Evolutie , waarmee de foggernaut zijn grootste rol in het gevecht kan bepalen. Ze kunnen kiezen om vol in de aanval te gaan met harpoenschutter, vooral de bondgenoten te ondersteunen met Reddingsboei of het speeldveld domineren met hun Tacturret.

Kenmerken Bewerken[]

Tarief 01:01 02:01 03:01 04:01 05:01
[1] Vit 1 ~ ∞ - - - -
[2] Wis - - 1 ~ ∞ - -
[3] Str 1 ~ 50 51 ~ 200 201 ~ ∞ - -
[4] Int 1 ~ 50 51 ~ 200 201 ~ ∞ - -
[5] Cha 1 ~ 50 51 ~ 200 201 ~ ∞ - -
[6] Agi 1 ~ 50 51 ~ 200 201 ~ ∞ - -

De kracht van mechanismen van een Foggernaut worden bepaald door de karakteristieken van de Foggernaut, in tegenstelling tot andere summoner klasses, zoals Sadida of Osamodas.

Belangrijkste kenmerken :

  • [7] Kracht : Ranged herstel van de schade spreuken, vooral Drietand spreuk op level 90 kan heel krachtig zijn.
  • [8] Kans : Goed schade dealer, heeft een unieke push-back buff.
  • [9] Intelligentie : Heeft drie aanval spreuken, die een kleine leven te bieden te stelen, een kleine aoe, en een van die minder schade. Het verhoogt ook de hoeveelheid genezen door de Foggernaut de Reddingsboei torentje.Intelligentie gebaseerde personages zijn de beste genezers van deze klasse en doen hogere basis geneest dan een andere klasse ten koste van de strategische opties met geneest.
  • [10] Vitaliteit : Verhoogt turret's HP.

Andere kenmerken :

  • [11] Behendigheid : heeft niet veel zin in het verhogen van dit als het geen aanval spreuken in dit element. Het is echter raadzaam om te schuiven voor apparatuur eisen, sloten en ontwijkt
  • [12] Wijsheid : Niet aanbevolen voor deze klasse als alle Foggernaut belangrijkste kenmerken niet hoger komen dan 3:1. Het is het beste om te rollen van het gebruik Wijsheid en apparatuur om deze stat in plaats van stat punten opgedaan stijgt stimuleren.

Klasse spreuken bewerken[]

De klasse spreuken beschikbaar voor leden van de Foggernaut klasse worden:

Pictogram Naam Niveau Element Korte beschrijving
[13] Golfbreker Exchange voor Doploons Hiermee kan de gerichte revolver om bondgenoten nabij gelegen beschermen. Close-combat schade die door bondgenoten wordt overgedragen aan de toren.
[14] Zuivering 1 [15]

Brand

Diagonal vuur te stelen. Activeert brandschade op harpoenier
[16] Anker 1 [17]

Aarde

Matige aarde schade. Activeert aarde schade op harpoenier.
[18] Harpoenschutter 1 Aanval torentje. Vereist activering voor zowel de aarde brand-of waterschade. Kan alleen worden geactiveerd door Foggernaut spreuken.
[19] Evolutie 3 Ontsluit nieuwe spreuken voor gerichte torentje, toename van het aantal afgietsels per beurt, bereik en effecten.Verhoogt kracht voor 2 beurten. Kunnen worden uitgebracht op de torentjes van andere Foggernauts
[20] Stroom 6 [21]

Water

Diagonal waterschade. Activeert Magnatron (pull) staat op Tacturret.
[22] Zoutschild 9 Vermindert schade genomen om torentjes en bondgenoten.Bescherming voor bondgenoten is zwakker.
[23] Duikersgordel 13 MP geeft wanneer AP wordt verlaagd. Verhoogt schade en pushback schade.
[24] Reddingsboei 17 Genezing torentje. Geneest in verhouding staan ​​tot targets 'maximale gezondheid.
[25] Terugspoelen 21 [26]

Aarde

Diagonal aarde aanval. Duwt diagonaal. Activeert Push-modus op Tacturret.
[27] Tij 26 Schakelt posities met een doel diagonaal terwijl het verhogen van Pushback schade. Vermindert doelen macht.
[28] Verdampen 31 [29]

Brand

Doet brandschade in een gebied van effect (kegel).Activeert vuur element op de harpoenier.
[30] Vastklampen 36 Brengt de caster dichter bij een torentje in een rechte lijn of diagonaal.
[31] Tacturret 42 Plaatst een torentje dat zal duwen (standaard) of aan te trekken vijanden en bondgenoten (lineaire en diagonaal)
[32] Verrekijker 48 [33]

Water

Water-type schade aan vijanden. Verhoogt variëren op vriendelijke doelen. Geldt Periscope staat op doel, waardoor Tacturret om het een speciale spreuk.
[34] EHBO 54 Geneest. Geldt EHBO staat tot doel, waardoor redt je leven om het een speciale spreuk.
[35] Vloedgolf 60 [36]

Brand

Sterke brandschade. Activeert brandschade op harpoenier.Geldt schade boete op te richten wanneer het vuur-type schade wordt genomen.
[37] Hinderlaag 70 [38]

[39][40] VuurWaterAarde

Toebrengt vuur, water en aarde schade. Geldt Ambush staat te richten, waardoor de harpoenier om het de speciale spreuk te gebruiken.
[41] Schuimgolf 80 [42]

Water

Sterke lineaire AOE Water aanval. Activeert het water element op de harpoenier.
[43] Drietand 90 [44]

Aarde

Doet de aarde type schade. Doet extra aarde schade wanneer het doel neemt pushback schade. Activeert aarde-element op de harpoenier.
[45] Roestbestendig 100 Immuun gericht bondgenoten tegen de harpoenier en beweging veroorzaakt door Tacturret. Immuun vijanden tegen geneest van de verdediging torentje.
[46] Oproepen van Foggernaut Dopple 200 Roept een Foggernaut Dopple

Apparatuur bewerken[]

Klasse Set bewerken De Foggernaut class set is de dompel-Set .

Tempel Bewerken[]

Op (9,1) is een onderzeeër die u zal nemen om de De Tempel van Foggernaut , waar u kunt informatie over de klasse te krijgen en de strijd van de Foggernaut Dopple .

Trivia Bewerken[]

De Foggernaut naam zijn afgeleid van Phileas Fogg en de Nautilus . Het embleem gevonden in de Foggernaut tempel is hetzelfde als het embleem van de nieuwe Sufokian vloot in de Wakfu anime.

Advertisement