Dofus Wiki
Advertisement
Rhol Bak
Icoon Rhol Bak
Klasse Xelor
Level 1
Element Nvt.
Type Beweging
Officiële Bescrijving Zet alle spelers terug op hun pozitie aan het begin van het gevecht.

Verkrijgen[]

Ruilen
  • Met Marlonebrando Peule voor 1 Xelor Doploon

Spreuk Kenmerken[]

Lineair Zichtlijn Vrije Vakken Verhoogd Bereik Fataal
True
True
False
False
False

Spreuk Effecten[]

Waarschuwing: De elementaire en neutrale schade van monsters wordt beïnvloed door hun statistieken, die grotendeels onbekend zijn.

Lvl Effect Kritiek AP Bereik Kritieke max. per Cooldown Level required
Slag Fout Doel Beurt
1 Verplaats naar originele positie AoE: Map (Circular) Inf.C - 6 - - 1/100 - - 12 -
6 Verplaats naar originele positie AoE: Map (Circular) Inf.C - 6 - - 1/100 - - 7 100

Aantekeningen[]

De Xelor spreuk, Rhol Bak teleporteert alle vijanden en vrienden naar de positie op het begin van het gevecht. Als een opgeroepen wezen op de begin positie van een speler staat, wordt de speler ermee verwisselt. Xelors kunnen deze spreuk gebruiken om alle spelers naar hun startposities van het gevecht te brengen, dat kan een groot tactisch voordeel zijn. Als spelers dichterbij elkaar waren op het begin van het gevecht, kan deze spreuk ze in binnen bereik brengen voor spreuken met een klein bereik, en als ze ver weg waren, kan dit helpen om de vrienden van de Xelor weg te halen van de vijand. Er zijn veel mogelijke combinaties: vijanden in vallen en groeven plaatsen… Maar pas op. Deze spreuk moet met grote voorzichtigheid behandeld worden, omdat vijanden het kunnen voorzien en naar eigen hand zetten."

Advertisement