Dofus Wiki
Advertisement

Introductie[]

De intel Sacrier, is vooral in de beginlevels erg moeilijk om te trainen, maar als je dit verhaal goed volgt, zul je uiteindelijk een ware nachtmerrie zijn voor de pvp-ers in Dofus. Als je het goed doet, zullen je tegenstanders in pvp stuk voor stuk neergaan. De één nog harder dan de ander. Je zult je tegenstanders verpletteren en ze zullen je smeken om ze niet te doden. Zonder genade deel je de laatste klappen uit en kom je als ultime winnaar uit het gevecht, zonder ook maar één schrammetje te hebben opgelopen.

De moeilijkheid in deze opbouw zit 'm echter in het feit dat je pas op lvl 36(!) je eerste aanval zal krijgen, tot die tijd zul je je tegenstanders dus op andere manieren van kant moeten zien te maken. De beste manier is natuurlijk als je een vriend hebt van lvl 100+ die je zo snel mogelijk naar lvl 36 kan krijgen en uiteraard het liefst ook naar lvl 50, want daar begint het pvp-en voor je. Ook in pvp zul je in het begin nog niet uitblinken, tot ongeveer lvl 60 zul je het vooral erg moeilijk hebben met o.a. luchtcra's. In dit stuk zal ik je per level vertellen welke spreuken je moet levelen, wat voor uitrusting je moet dragen en waar je kunt trainen als je toch voor de solo route kiest. Verder raad ik het ten zeerste af om een intel Sacrier als je eerste karakter te maken, aangezien dit ook niet de goedkoopste opbouw is, je zult namelijk minimaal 8ap en 6mp (liefst 7 zelfs) nodig hebben en je zult hierbij de nodige problemen ondervinden als dit inderdaad je eerste karakter is. Tot slot: Veel plezier en succes met het maken van de ultieme pvp-er.

Karakteristieken[]

  • Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: Vitaliteit, vitaliteit en nog eens vitaliteit. Zonder zul je niet ver komen in het pvp-wereldje, dus je gaat vanaf lvl 1 al je punten in vitaliteit stoppen tot je lvl 200 bent. Als je het je kunt veroorloven, is het aan te raden om het ook te scrollen, maar dit kun je later altijd nog doen.
  • Nadat je vitaliteit naar 101 gescrolled hebt, kun je je andere karakteristieken gaan scrollen. Om te beginnen Intelligentie, je bent niet voor niets intel geworden namelijk.
  • Vervolgens scroll je Behendigheid en Wijsheid
  • Als je wil en je hebt geld over, kun je Kracht en Kans ook nog scrollen, maar dit is niet noodzakelijk.

Lvl 1~11[]

Spreuken[]

  • Als je met een speler met een hoog level mee kunt trainen, is de eerste spreuk die je gaat levelen Aantrekkingskracht. Als het goed is zul je op level 11 deze spreuk level 5 hebben.
  • Als je ervoor gekozen hebt om je in je eentje een weg te banen naar level 36 - waar je je eerste aanval krijgt - dan heb je uiteraard wel een alternatieve aanval nodig tot je eindelijk zover bent. De aanval die we gaan gebruiken tot we level 36 zijn, is Sacriers Voet. Op level 11 heb je deze spreuk dus level 5 en kun je 2x per beurt aanvallen. In combinatie met Krachtige straf - welke we overigens niet levelen - kun je toch genoeg schade aanrichten om in je eentje tot level 36 te komen. Enige minpunt hieraan is dat je wel moet zorgen dat je op lvl 36 7 Doploons van één tempel hebt (bijvoorbeeld 7x een feca doploon) zodat je Sacriers Voet weer kunt vergeten en je je Spreukpunten weer terugkrijgt om in belangrijkere spreuken te stoppen.

Uitrusting[]

Training[]

Lvl 11~21[]

Spreuken[]

  • In het geval dat je samen met iemand met een hoog level traint zul je in deze levels je spreukpunten gaan sparen voor later. We willen uiteraard geen punten verspillen aan spreuken die we toch nooit meer gaan gebruiken.
  • Als je in je eentje traint, dan heb je Aantrekkingskracht nog level 1. Aangezien alle Sacriers, welke opbouw je ook gekozen hebt, niet van veraf kunnen aanvallen, is deze spreuk dus een echt must-have. Op level 21 heb je deze spreuk dan ook op lvl 5 staan, want het is niet de bedoeling dat we onze tegenstanders laten weglopen. Je bent een Sac, dus je wilt je tegenstanders zo dicht mogelijk bij je hebben staan.

Uitrusting[]

Training[]

Lvl 21~31[]

Spreuken[]

Op level 26 is het dan zover: we krijgen onze eerste intel spreuk; Spirituele Straf. Je hebt er weliswaar totaal niks aan op dit level, maar vanaf level 36 kun je niet meer zonder.

  • Voor degene die met iemand anders meetrainen geldt dat ze deze spreuk op level 26 direct level 5 kunnen maken.
  • Voor de die-hards onder ons die voor de solo route gekozen hebben, is het pas mogelijk om dit op level 31 te realiseren. Aangezien we deze spreuk pas vanaf level 36 gaan gebruiken, maakt dit allemaal geen verschil.

Uitrusting[]

Training[]

Lvl 31~41[]

Spreuken[]

Level 36: the moment we've all been waiting for. Eindelijk kunnen we gebruik gaan maken van de aanval die je de rest van je pijnlijke leven gaat gebruiken: Absorptie.

  • De mensen die meegetraind hebben met een ander kunnen deze direct level 5 maken.
  • Voor de solosacriers geldt helaas dat ze Sacriers Voet moeten vergeten bij één van de klasse tempels door middel van 7 doploons van die betreffende tempel. Daarna kun je Absorptie ook level 5 maken.

Uitrusting[]

Training[]

Lvl 41~51[]

Spreuken[]

Uitrusting[]

Training[]

Advertisement