Brakmar

Brakmar

Brakmar jest miastem w lewym dolnym rogu mapy. Mieszkańcami miasta są Brakmarianie. Jest w stanie wojny z miastem Bonta.

Jak się dostaćEdytuj

  • [-25,30] - Główne wejście.
  • [-19,34] - Wejście wschodnie
  • [-26,41] - Wejście południowe

alternatywnie możesz dostać się tam zaap'em lub Sewer of brakmar (ściekami brakmar). Można także dostać się tam przy pomocy Brakmar Intercity Potion.

dla szybszego poruszania się po mieście można korzystać z zaapi za małą opłatą (20 kamas - neutral.10 kamas -brakmarian)

BrakmarianEdytuj

Brakmarsign
Bleeding Heart
Putrid Eye
Nasty Spirit

Brakmarianie są głównie określani mianem diabłów ze względu na ich skrzydła. Są przeciwnikami wszystkich Bontarian. Samo miasto jest chronione przez Warrior'ów którzy mogą zaatakować bontarian z odległości zależnej od poziomu grupy (1 kratka na 10 poziomów).Neutral'e mogą korzystać z banku oraz z sellroom'ów Brakmar.

Otomustam

Jak zostać Brakmarian'emEdytuj

By zostać brakmarian'em trzeba przynieść 10 twiggy dagger do Oto Mustam[-23,38] w środku budynku. Po wykonaniu tego zadania dostaniesz skrzydła oraz rangę Neophyte.

SpecjalizacjeEdytuj

Gdy wykonasz 20 misji alignment uzyskasz możliwość wybrania jednej z trzech specjalizacji

  • Bleeding Heart
  • Putrid Eye
  • Nasty Spirit

Przetłumaczone z Dofus.wikia.com przez Krisu-Pl (artykuł jest jeszcze w budowie)

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.