FANDOM

Lista dodanych mapEdytuj

Oficjalna nota Edytuj

Wkrocz do świata pełnego przygód i odkryj bajeczne oblicze Dofus'a. Twoja przygoda właśnie się zaczeła, wciel się w jednego z wielu słynnych bohaterów, o których krąży wiele legendarnych historii. Kto wie, może to właśnie o Tobie będą krążyć historie kolejnych pokoleń? .

Oficjalne poradyEdytuj

Przez pewien czas będziesz miał/-a możliwość przebywania w Incarnam, możesz tam bezpiecznie lvlować, poznawać nowych przyjaciół, zrobić wiele interesujących questów, a także sprawdzić się wybierając którąś z licznych profesji !

Jeśli zalevelujesz wystarczająco wysoko, i masz chęć poznania innych lokacji, żaden problem. Udaj się na wschód, wsiądź do balonu, który bezpiecznie przetransportuje Cię do miasta, zwanego Astrub. Ale pamiętaj że, potem nie ma już powrotu do Incarnam !.

W Astrub będą na Ciebie czekały kolejne, równie ciekawe oraz czasem bardzo trudne questy ! Dobrym rozwiązaniem jest ich ukończenie, można za nie zgarnąć wiele cennego doświadczenia oraz pieniędzy.

Możesz także wziąść udział w polowaniu na różnego rodzaju przestępach (7,-18). Za których czeka pieniężna nagroda. O ile oczywiście, zdołasz wsadzić ich za kraty!.

W Tainela, możesz sprawdzić swoją siłę i odwagę, wchodząc do Gobball Dungeon na końcu którego będzie na Ciebie czekać pojedynek z Royal Gobball. Wejście znajdziesz na (2,-34), i nie zapomnij o kluczu, który możesz zdobyć od Gobballi.