FANDOM

Jak uzyskać Pomoc TechnicznąEdytuj

Jak wiele różnorodnych gier online, Dofus jako gra MMOcRPG, wciąż ewoluuje, zachęcając tym samym nowych graczy do tego barwnego świata, obfitującego w wiele opcji do wyboru, nie tylko lvlowania postaci. Więcej pod:

Aby zapanować nad wciąż prężnie rozwijającą się grą, w którą grają miliony osób, niedoprowadzając do totalnego chaosu, powstały dwie formy pomocy użytkownikom.

ForumEdytuj

Obecnie dostepny w kilku językach: francuski, niemiecki, hiszpański i anglojęzyczne (U.K i U.S.A). Oprócz oficjalnej strony, także na forum są najważniejsze ogłoszenia pisane przez Adminów oraz Moderatorów w sprawie gry (Main, Update, etc), ale jest to także pewnego rodzaju skarbnica wiedzy, gracze dzielą się swoim doświadczeniem, czy to prowadzenia postaci czy profesji. Jest także "bazar", sprzedawanie/zamienianie/kupowanie itemków. Jest to też, idealne miejsce do rozwiązywania swoich problemów jak np. z klientem Dofusa, bugi, p2p, etc bo w końcu forum jest dla graczy.

Oficjalne Anglojęzyczne Forum

Support TicketsEdytuj

Jeśli forum nie jest wystarczającym miejscem, a sprawa jest pilniejsza, jak np. hacknięte konto, różnego rodzaju kradzieże, oszustwa; powstał tzw Support Tickets czyli, wysyłanie swojego problemu do odpowiedniej osoby, która w miare swoich mozliwości będzie starała się pomóc.

Ankama Games Support Website